0
Обов'язкова логопедична документація в шкільному логопункті
Список дітей з вадами мовлення 1. Прізвище, ім'я. 2. Школа, дитячий садок. 3. Клас, група. 4. Домашня адреса. 5. Дата обстеження. 6. Успішність з рідної мови (на момент обстеження). 7. Вади мовлення дитини і рекомендації логопеда (зарахування на логопедичний пункт або консультація вчителеві, вихователю, батькам та ін.).
Мовленнєва картка (заповнюють на кожного учня під час прийому до логопедичного пункту) 1. Прізвище, ім'я, вік. 2. Школа, клас, дитячий садок, група. 3. Домашня адреса. 4. Дата зарахування до логопедичного пункту. 5. Успішність з рідної мови (на момент обстеження). 6. Скарги вчителів чи батьків. 7. Висновок психоневролога. 8. Дані про хід розвитку мовлення. 9. Стан слуху. 10. Стан артикуляційного апарату (будова, рухливість). 11. Загальна характеристика мовлення: а) запис бесіди, самостійних зв'язних висловлювань; б) словниковий запас (охарактеризувати і навести приклади; словник у межах вжитку, ширший та ін.), чи правильно використовуються слова за значенням, чи є заміни слів, які частини мови переважно вживаються та ін.; в) граматична будова (зазначити можливості граматичного оформлення мовлення: типи речень, які вживаються, наявність аграматизмів), навести приклади; г) вимова і розпізнавання звуків: 1) вимова звуків: відсутність, неправильна вимова, заміна і сплутування окремих звуків; 2) розпізнавання звуків на слух; 3) вимова слів з різним складом, навести приклади; 4) темп і чіткість мовлення. 12. Письмо: зразки диктантів первинного обстеження, учнів, які раніше не відвідували логопедичний пункт, і при випуску. 13. ЧитанняВид психічної діяльності; виявляється в асоціюванні із зображеннями літер звуковиз елементів мови (звуків, складів, слів, фраз). : а) успішність з читання на момент вступу до логопедичного пункту; б) характеристика володіння технікою читання; в) помилки під час читання; г) Pозуміння прочитаного. 14. Прояви заїкуватості. 15. Коротка характеристика дитини за даними педагогічних спостережень (стійкість уваги, працездатність, спостережливість, ставлення до свого дефекту). 16. Висновки логопеда. 17. Результати виправлення мови (зазначають в картці на момент випуску з логопедичного пункту. Ці картки візують учитель, вихователь дошкільного навчального закладу або батьки).
|