|
|
Документи | |
У категорії матеріалів: 18 Показано матеріалів: 11-18 | Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
Володарська районна державна адміністрація Відділ освіти Наказ
08.12. 2009 р. № 471
смт. Володарка Про проведення етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в 2009-2010 н. р. |
Організація роботи з
обдарованими дітьми потребує належної державної підтримки, зокрема у посиленні
наукового потенціалу, поліпшенні фінансування, забезпеченні сучасними
навчальними та інформаційними засобами, зміцненні матеріально-технічної бази
навчальних закладів.
Потрібно забезпечити диференційовану підготовку
педагогічних працівників для роботи з обдарованими дітьми у навчальних закладах
нового типу.
Гостро постала проблема
комп’ютеризації навчальних закладів, інформатизації навчально-виховного
процесу.
Повільно впроваджується
дистанційна форма роботи з обдарованими дітьми через налагодження зв’язків з
вищими навчальними закладами. Програма роботи з
обдарованою молоддю Володарського району
на 2008-2012 роки (далі Програма) спрямована на розв’язання проблем,
пов’язаних з виявленням та розвитком здібних дітей, на забезпечення гарантованої
державної підтримки у даній сфері. |
В діяльності Університету майбутнього вчителя
можна виділити такі етапи .
І етап – зародження – « Усе починається з ідеї».
Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів став
фундатором нової шкільної організації - Університет майбутнього вчителя. Згодом
оформилась ініціативна група педагогів , готових узятись за її практичну
реалізацію . Так ідея набула широкої громадської підтримки і довелось шукати
варіанти її рішення . Як показує практика, 99% чудових ідей , на жаль ,не
матеріалізуються в щось реальне . Проте , ми всі знайшли ефективну мотивацію
для виконання поставленого завдання .
Дальше починається етап конкретики . Виникають
запитання « Що ми встигли зробити і що будемо робити далі ?» Головним ризиком даного періоду була загроза втрати ентузіазму тих , хто
стояв біля витоків та послаблення віри в успіх . Проте наш Університет
майбутнього вчителя стає солідною та респектабельною організацією , пишається
своїми традиціями , дбає про добру репутацію . |
Будь-якому суспільству потрібні гарні науковці і завдання школи полягає в
тому , щоб вчасно побачити , підтримати й розвинути здібності індивіда до
наукової праці .
Дуже важливо в школі виявити тих , хто цікавиться математикою , допомогти
їм втілити в життя особисті плани та мрії , вивести на шлях пошуку , створити
умови для розкриття природних обдарувань. Наука допомагає учням відкрити шлях у
новий незвіданий і цікавий світ гіпотез і фактів , логічних висновків і
спостережень , суджень і протиріч , невирішених питань та експериментів.
Володарська районна школа для обдарованих учнів «Інтелектуал»- ефективна
форма підготовки обдарованої учнівської молоді до участі в інтелектуальних та
творчих конкурсах, предметних олімпіадах , турнірах, колоквіумах. Читати далі... |
Володарська районна державна адміністрація Відділ освіти Наказ 01 вересня 2009 року № 329 смт . Володарка Про організацію роботи Університету майбутнього вчителя у Володарському районі в 2009-2010 навчальному році |
Володарська районна державна адміністрація Відділ освіти
Наказ
18.03.2009 р. № 103 смт. Володарка
Про проведення Міжнародного математичного конкурсу « Кенгуру »
Відповідно до наказу Міністерства освіти науки України « Про участь школярів України у Міжнародному математичному конкурсі « Кенгуру » 17.11.2008р. №1/9-752 та з метою виявлення підтримки обдарованої учнівської молоді,розвитку здібностей логічного мислення широкого кола учнів, активізації творчої діяльності вчителів та популяризації оригінальних математичних ідей наказую:
|
|
|
|
Статистика | | |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 | | |