Пт, 10.05.2024, 07:58

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
 
Меню сайту
 
Документи
Установчі документи [4]
Дошкільна освіта [4]
Позашкільна освіта [0]
Накази [116]
Закони, положення [13]
Плани, рекомендації [20]
Профільне навчання [1]
 
Документи
Головна » Документи » Документи » Закони, положення

Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян
КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ 
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ


НАКАЗ

м. Київ

від "28" березня 2008 р.  
№ 114

   
Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян  



  На виконання Указу Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідного Плану організації його виконання, затвердженого Кабінетом Міністрів України, рішення колегії Київської обласної державної адміністрації від 28.02.2008 № 2, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 № 158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008» та з метою удосконалення роботи органів управління освітою Київської області щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства, 

Н А К А З У Ю:


  1.Структурним підрозділам, відділам головного управління освіти і науки, управлінням, відділам освіти райдержадміністрацій, міських рад: 
  1.1.У двотижневий термін всебічно проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян та вжити невідкладних заходів із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, неухильного виконання вимог Закону «Про звернення громадян», а саме: 
  - недопущення надання неоднозначних , необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством; 
  - створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; 
  - узяття під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України; 
  - з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, уникнення проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень; 
  - вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності; 
  - забезпечення створення та функціонування гарячих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. 
  1.2.У місячний термін створити окрему сторінку на власних офіційних веб-сайтах з метою оприлюднення роботи зі звернення громадян; графіків особистих прийомів громадян посадовими особами, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях. 
  1.3.Вжити додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян, та надання правової допомоги з цих питань. 
  1.4.Забезпечити постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб зі зверненнями громадян та забезпечити безумовне виконання вказаних заходів. 
  2.Структурним підрозділам та відділам головного управління освіти і науки: 
  2.1Під час проведення комплексних перевірок функціонування освітніх систем районів та міст включити до переліку питань вивчення стану роботи із зверненнями громадян районних, міських органів управління освітою, ходу вирішення конкретних питань, порушених громадянами у зверненнях. 
  2.2.Проводити оцінку діяльності управлінь, відділів освіти райдержадміністрацій, міських рад з урахуванням їх роботи із запитами і зверненнями громадян. 
  2.3.Здійснювати постійний моніторинг дотримання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами головного управління; управліннями, відділами освіти райдержадміністрацій, міських рад, про результати інформувати Міністерство освіти і науки України та Київську обласну державну адміністрацію у вказані терміни. 
  3.Управлінням, відділам освіти райдержадміністрацій. міських рад: 
  3.1.Щорічно до 01 липня (за перше півріччя) та 01 січня (за рік) про стан організації роботи із зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення конституційного права громадян на звернення, інформувати головне управління освіти і науки за формою, що додається. 
  4.Даний наказ розмістити на веб-сайті головного управління. 
  5.Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника начальника головного управління Костину В.А.  
 
Начальник головного управління В.Г. Бутник

Категорія: Закони, положення | Додав: admin (24.01.2009)
Переглядів: 1718 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вгору

Форма входу
 
Пошук
 
Сайти регіону
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0