Пн, 20.05.2024, 20:50

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
 
Меню сайту
 
Документи
Установчі документи [4]
Дошкільна освіта [4]
Позашкільна освіта [0]
Накази [116]
Закони, положення [13]
Плани, рекомендації [20]
Профільне навчання [1]
 
Документи
Головна » Документи » Документи » Закони, положення

Про виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ 
НАКАЗ


м. Київ
06.03.2008  
№ 158


Про виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008  



  На виконання Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", відповідного Плану організації його виконання, затвердженого Кабінетом Міністрів, та з метою підвищення ефективності роботи у сфері освіти і науки зі зверненнями громадян, ураховуючи необхідність об'єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства, 

Н А К А З У Ю:


  1.Першому заступнику, заступникам міністра, директорам департаментів, начальникам управлінь, самостійних відділів, керівникам інших установ і підрозділів, підпорядкованих міністерству, Міністру освіти і науки Автономної Республіки Крим, начальникам управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій: 
  1.1.У двотижневий термін всебічно проаналізувати стан організації роботи зі зверненнями громадян та вжити невідкладних заходів із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, обов'язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян», упорядкування роботи зі зверненнями громадян, зокрема щодо: 
  - недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, установлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; 
  - викорінення практики визнання заяв чи скарг необґрунтованими без роз'яснення заявникам порядку оскарження прийнятих за ними рішень; 
  - створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; 
  - узяття під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України; 
  - приділення особливої уваги вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки; 
  - з'ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, здійснення систематичного аналізу випадків безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень; 
  - вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності за невиконання чи неналежне виконання службових обов'язків щодо розгляду звернень громадян; 
  - забезпечення створення та функціонування гарячих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз'яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. 
  1.2.Забезпечувати систематичне проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян та висвітлення в засобах масової інформації результатів відповідної роботи за єдиною методикою. 
  1.3.У місячний термін створити окрему сторінку на власних офіційних Веб-сайтах, з метою оприлюднення роботи зі звернення громадян; розробити, затвердити та вжити заходів до висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на власних офіційних Веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи зі зверненнями громадян, графіків особистих прийомів громадян посадовими особами, роз'яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях. 
  1.4.Вжити додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян, та надання правової допомоги з цих питань. 
  1.5.У разі необхідності, за дорученнями Секретаріату Президента України забезпечувати участь відповідальних працівників у прийомі громадян, які звертаються до Президента України, про що інформувати Кабінет Міністрів України. 
  1.6.Під час відряджень в обов'язковому порядку включати до переліку завдань питання щодо вивчення стану роботи органів управління освіти і науки, навчальних закладів та установ із зверненнями громадян, на місці перевіряти хід вирішення конкретних питань, порушених громадянами у зверненнях до керівних органів державної влади, міністерства зокрема. 
  1.7.Продовжити практику проведення оцінки діяльності управлінь освіти і науки обласних (міських) держадміністрацій, районних відділів освіти, навчальних закладів та установ з урахуванням їх роботи із запитами і зверненнями громадян. 
  1.8.Запровадити постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб зі зверненнями громадян та забезпечити безумовне виконання вказаних заходів. 
  2.Адміністративно-господарському департаменту (Ханюк В.А.): 
  2.1.Забезпечити регулярне проведення перевірок стану організації виконання положень вказаного Указу, постійний моніторинг дотримання законодавства з питань звернень громадян структурними підрозділами; про результати інформувати керівництво міністерства. 
  2.2.Щорічно, до 10 липня (за перше півріччя) та до 12 січня (за рік), на підставі інформації, наданої підрозділами міністерства, органами управління освіти і науки, забезпечувати підготовку доповідей Президенту України про стан організації роботи зі зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення гарантування реалізації конституційного права громадян на звернення. Копії доповідей надавати - Кабінету Міністрів. 
  2.3.Довести даний наказ до структурних підрозділів міністерства, Міністерства освіти і науки Автономної Республіки Крим, управлінь освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій та розмістити на сайті МОН. 
  3.Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра Гребельника О.П.  
 
Міністр І.О.Вакарчук

Категорія: Закони, положення | Додав: admin (24.01.2009)
Переглядів: 1541 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вгору

Форма входу
 
Пошук
 
Сайти регіону
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0