Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділі освіти
Володарська районна державна адміністрація Відділ освіти
НАКАЗ
Від 15.01.2009 № 14 смт.Володарка
Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян у відділі освіти
На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідного Плану організації його виконання, затвердженого Кабінетом Міністрів України, рішення колегії Київської обласної державної адміністрації від 28.02.2008 №2, відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 №158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», наказу головного управління освіти і науки Київської обласної державної адміністрації від 26.03.2008 №114 «Про удосконалення роботи зі зверненнями громадян» та з метою удосконалення роботи відділу освіти району щодо об´єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства, НАКАЗУЮ: 1. Призначити відповідальною особою за роботу із зверненнями громадян у відділі освіти головного спеціаліста відділу освіти В.Л.Рафальську. 2. Затвердити графік особистого прийому громадян начальником та окремими працівниками відділу освіти у 2009 році (додається). 3. Вжити невідкладних заходів із забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та особистий прийом, неухильного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», а саме: - недопущення надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, установлених законодавством; - створення умов для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надання можливості знайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень; - узяття під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського союзу, Героїв України; - з´ясування причин, що породжують повторні звернення громадян, уникнення проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень; - вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності; - забезпечення створення та функціонування гарячих ліній, проведення широкої роз´яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. 4. До 1 лютого створити окрему сторінку на офіційному веб-сайті відділу освіти з метою оприлюднення роботи зі звернення громадян; графіків особистих прийомів громадян начальником та окремими працівниками відділу освіти, роз´яснень та консультацій з найбільш актуальних питань, що порушують громадяни у зверненнях. 5. Вжити додаткових заходів, спрямованих на поліпшення інформованості населення про стан роботи зі зверненнями громадян та надання правової допомоги з цих питань. 6. Забезпечити постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян та забезпечити безумовне виконання вказаних заходів. 7. Заслуховувати на засіданні колегії відділу освіти двічі на рік ( за перше півріччя, за рік) про стан організації роботи із зверненнями громадян та вжиті заходи, спрямовані на забезпечення конституційного права громадян на звернення. 8. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.