Про результати моніторингового дослідження з хімії учнів 10 класу
ВОЛОДАРСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
НАКАЗ 26.03.2012 №129 смт.Володарка
Про результати моніторингового
дослідження з хімії учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних
закладів району
На виконання наказу відділу освіти Володарської районної державної адміністрації №21 від 23.01. 2012р. «Про моніторинг навчальних досягнень учнів з хімії у 10 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2011-2012 навчальному році», відповідно до плану роботи науково-методичної ради районного методичного кабінету в лютому 2012 р. проведено моніторингове дослідження стану викладання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах району. У моніторинговому дослідженні рівня навченості як суб’єкти були задіяні 91 учень, 6 вчителів, 7 керівників навчальних закладів, що дало змогу отримати об’єктивну інформацію про стан викладання хімії в закладах освіти району. З метою вивчення якості знань, умінь і навичок, рівня сформованості базових хімічних понять серед учнів 10-х класів Володарського ліцею Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Гор.-Пустоварівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Завадівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ», Пархомівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ», Рудосільського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» проведено контрольні роботи з хімії. Завдання для контрольної роботи підготовлено методистом районного методичного кабінету та головою районного методичного об’єднання вчителів хімії, біології та основ здоров’я відповідно до діючої програми та критеріїв оцінювання з хімії. Відсоток учнів, які за результатами контрольної роботи засвоїли навчальну програму на високому рівні становить 17%, достатньому - 37%, середньому – 43%, початковому – 3%. Результати проведеного моніторингу показали, що більшість учнів засвоїли програмовий матеріал 10 класу на середньому та достатньому рівнях. Результати моніторингового дослідження відображені в довідці, яка додається. На підставі вищезазначеного
Н А К А З У Ю:
1. Директорам: Володарського ліцею, Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2, Гор.-Пустоварівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, Завадівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ», Пархомівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ», Рудосільського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ»: 1.1. Проаналізувати та обговорити на засіданні шкільних методичних об’єднань вчителів природничих дисциплін результати моніторингового дослідження якості підготовки учнів 10-х класів з урахуванням рівня сформованості знань, умінь і навичок з хімії. Березень 2012 р. 1.2. Забезпечити шкільні бібліотеки сучасною енциклопедичною, науково-методичною літературою, фаховою пресою. До 01.09.2012р. 1.3. Забезпечити необхідним обладнанням та поповнити матеріальну базу кабінетів хімії (відремонтувати витяжні шафи, придбати обладнання для методу роботи з малими кількостями речовин). Березень 2012р. 1.4. Активізувати роботу з обдарованими та здібними учнями через залучення їх до науково-дослідницької роботи та участі в олімпіадах, конкурсах. Постійно 2. Заступникам директорів з навчально-виховної роботи: 2.1. Виявити причини прогалин у навчальній підготовці учнів 10-х класів та розробити заходи щодо усунення недоліків. Березень 2012 р. 3. Вчителям хімії: 3.1. Додатково опрацювати навчальні теми, завдання з яких викликали в учнів труднощі під час моніторингового дослідження. Березень 2012 р. 3.2. Посилити увагу до формування в учнів таких практичних навичок: розв’язання розрахункових задач, перетворенням речовин на основі їх хімічних властивостей, виконанню практичної частини програми (лабораторні та практичні роботи). Постійно 3.3. На основі моніторингового дослідження провести корекцію виявлених недоліків у підготовці учнів 10 класів з хімії, здійсненню постійних взаємозв’язків з іншими навчальними предметами. Березень-квітень 3.4.Застосовувати на уроках проблемний метод навчання, дослідницькі та інтерактивні технології, тестовий контроль знань. Постійно 4. Методисту районного методичного кабінету Василенко С.С.: 4.1. Обговорити результати моніторингового дослідження з хімії на засіданні районного методичного об’єднання вчителів біології, хімії та основ здоров’я. Серпень 2012 р. 4.2. Продовжити роботу над вивченням і поширенням перспективного педагогічного досвіду вчителів хімії району, інноваційних технологій навчання, створення різних форм методичної допомоги вчителям, які викладають хімію. Постійно 4.4. Провести семінар-практикум на базі Лобачівського НВО «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» з питань впровадження інноваційних педагогічних технологій на уроках хімії як засобу підвищення якості хімічної освіти. Жовтень 2012 р. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.