Пн, 20.05.2024, 20:46

ГоловнаРеєстраціяВхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
 
Меню сайту
 
Документи
Районна ПМПК [23]
Практичний психолог і соціальний педагог [22]
Логопедична служба [4]
 
Документи
Головна » Документи » Психологічна служба » Практичний психолог і соціальний педагог

планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України
27 серпня 2000 р. №1\9-352

Міністру освіти Автономної
Республіки Крим, начальникам
управлінь освіти обласних,
Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 14.08.2000 р. № 385 та на численні запити з місць щодо планування діяльності, ведення документації і звітності усіх ланок психологічної служби системи освіти України з метою удосконалення роботи республіканського (АР Крим), обласних, районних (міських) центрів (методистів) практичної психології і соціальної роботи, практичних психологів (соціальних педагогів) дошкільних, усіх типів загальноосвітніх та інших навчальних закладів системи загальної середньої освіти Міністерство освіти і науки України рекомендує:
1. Планування діяльності здійснювати за річним та щомісячним планом роботи (додатки 1-2). Річний план роботи психологічної служби є окремим розділом річного плану роботи навчального закладу або місцевого органу управління освітою.
При складанні річних планів роботи необхідно враховувати:
• участь у реалізації державних (регіональних, місцевих) програм, наказів та рішень колегій Міністерства освіти і науки України;
• пріоритетні напрями діяльності навчального закладу та запити педагогічного колективу;
• специфіку роботи з учнями (дітьми) на кожному віковому етапі їх розвитку;
• спеціалізацію і рівень кваліфікації практичного психолога (соціального педагога) навчального закладу.
2. Ввести таку статистичну звітність про роботу працівників психологічної служби (додаток 3):
• для практичних психологів (соціальних педагогів) навчальних закладів – за чверть;
• для районних (міських) центрів (методистів) – за півріччя;
• для обласних центрів практичної психології і соціальної роботи – за навчальний рік.
Звітність здійснюється за нормативами часу на основні види роботи практичного психолога та соціального педагога (додаток 4).
Регіональні центри (методисти) практичної психології і соціальної роботи за результатами роботи за навчальний рік, крім звіту, подають інформацію про психологічну службу та діяльність центрів або методистів (додатки 5 – 8).
3. Практичним психологам (соціальним педагогам) навчальних закладів вести таку документацію:
• індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування (додаток 9);
• протоколи індивідуальних консультацій (додаток 10);
• журнали проведення корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи (додаток 12);
• журнали психологічного аналізу уроків (додаток 13);
• журнали щоденного обліку роботи (додаток 14);
Крім того, необхідно мати тижневий графік роботи (додаток 11)
Додатки: на 14 арк.
Заступник Міністра В.О. Огнев’юк
Медведєв О.А.
216-16-07
Цушко І.І.
246-54-59



Додаток 1
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352

ЗАТВЕРДЖЕНО
(ПОГОДЖЕНО)
Директор_________________
(назва навчального закладу) _________________________
_________ _____________
(підпис) (прізвище, і., п\б)
ПОГОДЖЕНО
(ЗАТВЕРДЖЕНО)
Директор районного (міського) центру практичної психології (методист)

__________ _______________
(підпис) (прізвище, і., п\б)








ПЛАН
роботи практичного психолога (соціального педагога)
_____________________
(назва навчального закладу)
________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
на 200__-200__ навчальний рік

№ п\п Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу Термін проведення Де і з ким проводиться
1. Психодіагностична робота
2. Консультаційна робота
3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
4. Психологічна просвіта
5. Навчальна діяльність
6. Організаційно-методична робота
7. Зв’язки з громадськістю

Примітка: річний план роботи затверджується керівником навчального закладу освіти, у штат якого включена ставка практичного психолога (соціального педагога).



Додаток 2
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352


ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор_____________________
(назва навчального закладу)
_____________________________
___________ ______________
(підпис) (прізвище, і., п\б)



ПЛАН
роботи практичного психолога (соціального педагога)
__________________________
(назва навчального закладу)
__________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
за__________місяць 200___ року

№ п\п Зміст роботи з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, адміністрацією навчального закладу Термін проведення Де і з ким проводиться Норми часу
1. Психодіагностична робота
2. Консультаційна робота
3. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
4. Психологічна просвіта
5. Навчальна діяльність
6. Організаційно-методична робота
7. Зв’язки з громадськістю

Примітки:
а) проставляються нормативи часу на види робіт, що виконуються практичними психологами (соціальними педагогами) навчальних закладів освіти, затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.1996 р. № 339, із розрахунку 8-годинного робочого дня;
б) один примірник щомісяця подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту.



Додаток 3
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор______________
(назва навчального закладу)
______________________
________ ____________
(підпис) (прізвище,і.,п/б)





СТАТИСТИЧНИЙ ЗВІТ
про роботу практичного психолога (соціального педагога)
____________________________________________
(назва навчального закладу)
____________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)
за______чверть 200__ - 200__ навчального року


№ п/п Основні види роботи К-сть чол. К-сть Класів (груп)
1. Індивідуальна психодіагностика:
а) учнів (дітей) всього:
у т.ч. – дошкільного віку;
- початкових класів;
- середніх класів;
- старших класів.
б) Педпрацівників.
в) Батьків.
2. Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження серед:
а) класів (груп) всього:
у т.ч. – дошкільного віку;
- початкових класів;
- середніх класів;
- старших класів.
б) Педпрацівників.
в) Батьків.
3. Індивідуальне консультування:
а) учнів (дітей) всього:
у т.ч. – дошкільного віку;
- початкових класів;
- середніх класів;
- старших класів.
б) Педпрацівників.
в) Батьків.
4. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (дітьми): а) індивідуальна (всього):
у т.ч. – дошкільного віку;
- початкових класів;
- середніх класів;
- старших класів;
б) групова (всього):
у т.ч. – дошкільного віку;
- початкових класів;
- середніх класів;
- старших класів.
5. Проведення ділових ігор, тренінгів для:
а) педпрацівників;
б) батьків.
6. Психологічна просвіта, виступи перед:
а) учнями (дітьми);
б) педпрацівниками;
в) батьками.
7. Навчальна діяльність (кількість класів, груп):
- курси за вибором;
- факультативні заняття;
- гурткова робота.
8. Зв’язки з громадськістю, відвідування (кількість заходів):
- учнів (дітей) вдома;
- батьків за місцем роботи;
- органів виконавчої влади та громадського самоврядування.

Примітки.
Статистичний звіт про роботу:
а) практичним психологом (соціальним педагогом) навчального закладу освіти за чверть подається в районний (міський) центр практичної психології і соціальної роботи або методисту;
б) директором районного (міського) центру (методистом) за півріччя подається в обласний центр практичної психології і соціальної роботи;
в) директором обласного центру за навчальний рік подається в Український НМЦ практичної психології і соціальної роботи.

Додаток 4
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352


Нормативи часу на основні види
роботи практичного психолога (соціального педагога)

№ позиції Найменування видів робіт Одиниця виміру обсягу роботи Нормативи часу (год)
Організаційно-методична робота
1. Складання плану роботи:
на місяць
на рік План
--“--
--“-- 2,5
6,0
2. Складання звіту про виконану роботу: за місяць (чверть) за півріччя (рік) Звіт
--“--
--“-- 4,0
8,0
3. Підготовка до проведення тренінгів, ділових ігор тощо з учнями (дітьми), батьками, педпрацівниками Один захід 7,0
4. Підготовка до педагогічних консиліумів Один захід 5,0
5. Підготовка до виступів на батьківських зборах, педагогічних нарадах, семінарах для педагогів Один захід 3,0
6. Підготовка до проведення виховних годин з учнями (дітьми), навчальних занять (курси за вибором, факультативи, гуртки) Один захід 3,0
7. Робота в бібліотеці, самопідготовка Місяць 8,0
8. Консультації в навчально-методичних та наукових центрах (закладах) Один захід 5,0
9. Участь в навчально-методичних семінарах (нарадах) психологів (соціальних педагогів) Місяць 8,0
Психодіагностична робота
10. Індивідуальна психодіагностика (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) Один учень (дитина), педпрацівник, батько 6,0
11. Групова психодіагностика, соціально-психологічні дослідження (обстеження, обробка результатів, оформлення висновків і рекомендацій) Один клас (група дітей), група педпрацівників, батьків 16,5
Консультаційна робота
12. Індивідуальне консультування:
а) учнів (дітей) у т.ч.:
- дошкільного віку
- початкових класів
- середніх класів
- старших класів
б) педпрацівників
в) батьків Одна бесіда
--“--
--“--
--“--
--“--
--“--
--“-- 1,0
1,0
1,5
2,0
1,5
2,0
13. Профконсультації з учнями (включаючи бесіди з батьками, педагогами) без проведення психодіагностичної роботи, у т.ч.:
- середніх класів
- старших класів Один учень
--“--
--“-- 3,0
5,0
Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
14. Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з учнями (дітьми) у т.ч.:
а) індивідуальна
б) групова Один учень (дитина) Один клас (група) 30,0
40,0
15. Проведення ділових ігор, тренінгів для педпрацівників, батьків Одна група 40,0
Психологічна просвіта
16. Виступи перед учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, в установах та організаціях тощо Один виступ Фактично використаний час
Навчальна діяльність Одне заняття 1,0
17. Викладання навчального матеріалу за програмами курсів за вибором, факультативів, гуртків
Зв’язки з громадськістю
18. Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками Один захід 2,0
19. Відвідування батьків за місцем роботи Один захід 3,0
20. Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування Один захід 2,5

Примітки:
Приводяться упорядковані під звітність практичного психолога (соціального педагога) нормативи, розроблені Національним центром продуктивності Міністерства праці України та затверджені наказом Міністерства освіти України від 07.12.95 р. № 339.
У звітах на види робіт, які не включені до даного переліку, але виконувалися практичними психологами (соціальними педагогами), проставляється фактично використанй час, якщо ці роботи відносяться до їх посадових обов’язків.

Додаток 9
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352


Індивідуальні картки психолого-педагогічного діагностування
учнів________ класу
(дітей______ групи)
____________________________________
(назва навчального закладу)

Соціально-демографічний паспорт учня (дитини) та його (її) сім’ї.

№ п/п Дата проведення Назва методики Короткий результат. Висновки та рекомендації






Додаток 10
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352



Протоколи індивідуальних консультацій
практичного психолога (соціального педагога)
_____________________________________
(назва навчального закладу)

№ п/п Дата проведення Проблема звернення Короткий запис змісту консультації




Примітка: конфіденційна інформація про клієнта надається лише з дозволу директора районного (міського) центру практичної психології і соціальної роботи або методиста.


Додаток 11
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352

ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор__________________
(назва навчального закладу)
___________________________
_____ ____________________
(підпис) (прізвище, ім’я, по-батькові)



ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога __________________
(назва навчального закладу)
_______________________________________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)

Дні тижня Інтервали робочого часу
з______год. по_____год.
Понеділок
Вівторок
Середа
Четвер
П’ятниця

Додаток 12
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352



ЖУРНАЛ
проведення корекційно-відновлювальної
та розвивальної роботи практичним психологом (соціальним педагогом)
________________________________
(назва навчального закладу)

№ п/п Прізвище, ім’я учня (дитини) Форма роботи Тематика роботи Методи роботи Дата проведення. Облік відвідування
індив. групова


Примітка: невід’ємною частиною журналу є затверджені програми корекційно-відновлювальної та розвивальної роботи з певними категоріями учнів (дітей).



Додаток 13
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352



ЖУРНАЛ
психологічного аналізу уроків (занять)
практичним психологом (соціальним педагогом)
______________________________________
(назва навчального закладу)
Дата спостереження: Клас (група)
“___”_______200_ р. ___________
Учитель (вихователь) ___________________________
(прізвище, ім’я, по-батькові)

Хід уроку (заняття) чи навчально-виховного заходу Аналіз спостережень. Висновки та рекомендації
1. Навчальна діяльність та емоційний стан учнів (дітей)
2.Структура та динаміка уроку (заняття, заходу)
3. Аналіз діяльності вчителя (вихователя)

Примітка: психологічний аналіз уроків (занять) здійснюється на запит адміністрації навчального закладу.



Додаток 14
до листа Міністерства
освіти і науки України
від 27.08.2000 р. №1\9-352



ЖУРНАЛ
щоденного обліку роботи
практичного психолога (соціального педагога)
______________________________________
(назва навчального закладу)

Дата К-сть год. Вид роботи Короткий зміст роботи З ким проводилась К-сть чол.
Категорія: Практичний психолог і соціальний педагог | Додав: Бусінка (14.12.2009)
Переглядів: 7803 | Рейтинг: 5.0/5 |
Всього коментарів: 0

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Вгору

Форма входу
 
Пошук
 
Сайти регіону
 
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0