Головна » 2013»Лютий»27 » Заняття обласної школи передового педагогічного досвіду Мокринської Лариси Федорівни
Заняття обласної школи передового педагогічного досвіду Мокринської Лариси Федорівни
10:53
26 лютого 2013 року на базі Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 відбулося заняття обласної школи передового педагогічного досвіду Мокринської Лариси Федорівни з проблеми "Створення та функціонування фізкультурно-оздоровчої системи у загальноосвітньому навчальному закладі". Тема заняття: «Інноваційні технології на уроках фізичної культури». В роботі ОШППД взяли участь: Василенко Світлана Станіславівна -- методист районного методичного кабінету; Слободський Юрій Васильович, директор Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2; Мокринська Лариса Федорівна, вчитель фізичної культури Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, керівник ОШППД; слухачі ОШППД; Під час теоретичної частини занять ОШППД були розглянуті такі питання: Інновації, як чинник підвищення ефективності навчально-виховної та фізкультурно-оздоровчої роботи вчителя; Про проведення ІІ (районного) та ІІІ (обласного) етапів Всеукраїнської учнівської олімпіади з фізичної культури у 2012-2013 навчальному році; Організація та зміст навчальної та фізкультурно-оздоровчої роботи вчителя з учнями підготовчої та спеціальної медичної групи; Під час практичної частини занять ОШППД вчителі фізичної культури Володарської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 Мокринський Роман Володимирович (слухач ОШППД) та Мокринська Лариса Федорівна провели відкритий бінарний урок фізичної культури з модуля «Баскетбол» (5а і 5б класи), а ще Лариса Федорівна показала фрагмент уроку з модуля «Гімнастика» для учнів спеціальної медичної групи (8 клас). По завершенню уроків відбулося обговорення відкритих навчальних занять і питань, що розглядалися під час семінару. Слухачам ОШППД запропоновано до 20 квітня 2013р.: 1. Підготувати та подати на паперових та електронних носіях розробку розгорнутого конспекту уроку для учнів СМГ;
2. Підготуватись до засідання круглого столу за підсумками роботи ОШППД за 2010-2013рр.: представити свої напрацювання, як творчий звіт слухача ОШППД.