Головна » 2008»Листопад»25 » Засідання методичного об’єднання вихователів дошкільних груп на тему : «Ростемо ввічливими та доброзичливими »
Засідання методичного об’єднання вихователів дошкільних груп на тему : «Ростемо ввічливими та доброзичливими »
12:33
25 листопада 2008р. на базі Володарського дошкільного навчального закладі комбінованого типу « Пізнайко» відбулося засідання методичного об’єднання вихователів дошкільних груп на тему : «Ростемо ввічливими та доброзичливими ». Когут Л.А. , методист дошкільного навчального закладу , розкрила присутнім одне з найважливіших завдань виховання дітей дошкільного віку - «Вироблення у дошкільнят умінь і правил етики та етикету», зокрема наголосила на вихованні таких рис характеру як ввічливість та доброзичливість. Кравченко Г.А. , вихователь середньої групи, ознайомила присутніх з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти у сфері «Люди» з питань формування етики та етикету у дошкільнят. Бевза Г.В., вихователь старшої групи, зупинилась на впровадженні інноваційних технологій по формуванню соціальної компетентності дошкільнят,ознайомила з умовами засвоєння дошкільниками норм та правил поведінки при підготовці дітей до школи. Суржок Т.М. , вихователь старшої групи, у своєму виступі наголосила на ролі сім’ї у вихованні морально –етичних почуттів у дітей. Красуля І.П. ознайомила колег з рекомендаціями щодо планування і проведення етичних бесід з дітьми. Вихователь - Ятківська В.М. та музичний керівник - Середич В.М. провели комбіноване заняття «Свято ввічливих малят». Когут Л.А., методист дошкільного навчального закладу, провела з учасниками методичного об’єднання тренінг, зокрема, вправи на розвиток доброзичливості, уваги - «Привітання», «Капелюшок компліментів », «Вияв увагу до товариша », вправи для зняття напруження та негативних емоцій -«Школа усмішок», «Зміни себе», вправи з використанням прийомів симпатії -« Заморожене серце», «Добре - погано», «Чарівний магазин» (де продають і купують почуття, емоції). Учасники методичного об’єднання обмінялися думками, щодо необхідності проведення таких ігор з дошкільнятами з метою формування у них морально-етичних почуттів, вироблення моральних умінь, правил етикету .