Головна » 2008»Жовтень»28 » Семінар-тренінг для вихователів різновікових груп дошкільних навчальних закладів
Семінар-тренінг для вихователів різновікових груп дошкільних навчальних закладів
12:32
28 жовтня 2008 року на базі дошкільної групи Тарганського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів -ДНЗ» відбувся семінар-тренінг для вихователів різновікових груп дошкільних навчальних закладів Володарського району на тему :«Формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку ». Гончарук Алла Миколаївна, завідуюча районним методичним кабінетом відділу освіти відкрила семінар. Ганжалава Л.Є, методист районного методичного кабінету , провела тренінг під час якого зробила порівняльний аналіз діючих програм з екологічного виховання, організувала «мозковий штурм» для вихователів на тему : «Форми роботи з дітьми дошкільного віку з екологічного виховання», провела ігри: «А у нас…», «Відпустіть мене додому…» (екологічного спрямування), акцентувала увагу вихователів на сучасних підходах до формування екологічної культури та компетентності дітей дошкільного віку у сфері життєдіяльності «Природа», через основні змістові лінії Базового компоненту дошкільної освіти : «Природа планети Земля » та « Природа Космосу», створенні сприятливих умов , предметно–розвивального середовища для реалізації завдань еколого–валеологічного виховання та проведенні пошуково –дослідницької роботи з дітьми. Пташніченко Оксана Анатоліївна, вихователь Тарганського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів –ДНЗ» ознайомила учасників семінару з досвідом роботи по формуванню у дошкільнят екологічної компетентності , світорозумінн , бережного ставлення до природи та провела заняття на тему: «Дітям про водицю, голубу сестрицю », презентувала екологічну лабораторію та нескладні досліди, які було проведено з дітьми. Ознайомила присутніх з програмою пізнавального розвитку дошкільників у пошуково- дослідницькій діяльності , її структурними компонентами та орієнтовним тематичним плануванням. Учасники семінару обмінялись досвідом роботи щодо формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку. Гончарук А.М. підвела підсумки семінару, наголосивши на тому, що екологічне виховання дошкільнят – це формування, насамперед емоційної сфери, розвиток естетичного почуття та любові до природи. Саме тому, екологічне виховання дітей слід розглядати з позицій комплексного підходу, який передбачає розвиток позитивного ставлення до природи, засвоєння знань про неї та оволодіння елементарними практичними навичками. Прийнято методичні рекомендації : - Забезпечити формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку у сфері життєдіяльності «Природа», через основні змістові лінії Базового компоненту дошкільної освіти : «Природа планети Земля » та « Природа Космосу » Постійно - У кожному дошкільному навчальному закладі створити предметне розвивальне середовище для реалізації завдань еколого – валеологічного виховання та проведення пошуково – дослідницької роботи з дітьми. До 01.01.2009 року - Забезпечувати природну допитливість дітей шляхом організації пошуково – дослідницької діяльності як на заняттях так і в повсякденному житті .Зміст завдань для кожної вікової групи дітей визначати в обсязі діючих програм,рівня інтелектуального розвитку дітей,рівня складності завдань та спрямованості пізнавальних інтересів. Постійно - З урахуванням інтересів та здібностей вихованців,запитів батьків,наявних матеріальних умов навчального закладу організувати додаткові форми освітнього процесу з екологічного виховання –гуртки «Юних дослідників», студії. секції, лабораторії,музеї. До 01.01.2009 року - Вивчити та узагальнити досвід роботи вихователя Тарганського НВК « ЗОШ І-ІІ ступенів – ДНЗ» Пташніченко О.А. на тему : «Формування екологічної компетентності дітей дошкільного віку » До 01.03.2009 року
Учасники семінару відвідали в селі Тарган перший пам’ятник жертвам голодомору 1932 – 1933рр. в Україні .